Просування сайту – комплекс заходів, спрямованих на зростання цільової аудиторії сайту. Цільовою аудиторією називають людей, яким цікаві реалізовані на сайті товари чи послуги. Однією з ключових складових успішного просування сайту є грамотна пошукова оптимізація. SEO просування сайту покращує позиції сайту в пошукових системах, тим самим збільшуючи їх відвідуваність. Позиції у видачі - залежать від багатьох внутрішніх та зовнішніх факторів, про які ми розповімо нижче.
Внутрішні фактори оптимізації сайту
Внутрішні фактори seo просування сайту – це обумовлені параметрами сайту характеристики. До них відносяться структура сторінок, їх наповненість контентом, наявність заголовків та підзаголовків, дизайн, ключові фрази та інше. Можна виділити такі основні внутрішні компоненти просування:
- Заголовки та опис сторінок – у них повинні бути додані ключові фрази за точними запитами
- Текст на сторінках – контент на сторінках сайту містить ключові слова, він інформативний та корисний користувачеві (обов'язково додавати їх до заголовків H1, H2, виділяти курсивом або напівжирним шрифтом);
- Кількість сторінок – загальна кількість посилань, поданих на сайті;
- HTML-розмітка – додавання на сторінку мета-тегів description, атрибутів для картинок з ключовими словами, посилань, виконаних за допомогою тегів;
- Внутрішня перелінковка - це посилання, що перенаправляють на внутрішні сторінки сайту.
Зовнішні компоненти просування сайту
Зовнішні характеристики просування сайту встановлюються сторонніми сайтами. До них можна віднести такі компоненти:
- якісне кількісне наповнення зовнішніх посилань;
- рекламне просування у Google;
- індекс цитування;
- авторитетність сайтів-донорів;
- контекстна реклама та інше.
На зовнішні фактори слід звертати увагу при просуванні сайту, адже вони впливають на місця в пошуковій видачі. За рахунок сильної зовнішньої оптимізації можна переграти конкуруючі сайти навіть за слабкої внутрішньої оптимізації, як і навпаки.
Не можна чітко відмовити, які із названих зовнішніх та внутрішніх компонентів більшою мірою вплинуть на пошукову оптимізацію. Усі характеристики потрібно розвивати комплексно, з урахуванням параметрів конкретної пошукової системи та особливостей сайту. Формати пошукової видачі з часом модернізуються і розвиваються, так що оптимізація, що працює сьогодні, може перестати бути такою вже завтра. Тому просування сайту – це робота, якою слід займатись постійно, щоб сторінка завжди знаходилася на перших позиціях у видачі. Інакше провал неминучий, і тоді бізнес втратить солідну цільову аудиторію, що негативно позначиться на доходах.
Коментарі