понеділок, 11 липня 2011 00:45

Взуття через інтернет купувати не радять

— Часто купую речі через інтернет, — розповідає полтавка 18-річна Олена Головка. — З одягом проблем не виникало. Раджу брати трикотажні речі. Так не промахнешся з розміром. Із взуттям поморочилася. Замовила дорогі кеди, а вони мені не підійшли. Повернути не змогла, бо відмовили. Від багатьох чула, що із розмірами взуття можна не вгадати.

20-річна Тетяна Міняйло з Полтави купує одяг через інтернет близько двох років:

— Найбільша проблема — обрати свій розмір, тут допомагає спеціальна таблиця та й люди, котрі оформлюють замовлення. Вони зацікавлені, бо з кожної покупки мають 30 відсотків.

Тетяна радить купувати багато речей. Або з подругами робити спільні замовлення. Так доставка дешевша. Каже, більшість магазинів працюють за передоплатою. Перераховуєш гроші — отримуєш товар.

— Буває, що шлють річ і ношену, і в дірках. Переважно назад таке не хочуть брати. Кажуть, до пересилки вона була нормальною. Є добросовісні. Інтернет-магазин бренду "Вікторія сікрет" завжди повертає неякісний виріб.

Більшість брендів мають посередників, які приймають замовлення через сторінки в соціальних мережах. Перш ніж замовити щось, варто почитати на форумі відгуки людей, які вже робили покупки з цього сайта чи інтернет-магазину.

— Якщо товар є, висилаю протягом одного-трьох днів. Але частіше доводиться замовляти, тоді слід чекати від одного до п'яти тижнів, — розказує Тетяна, 26 років, директор інтернет-магазину "Стильна штучка".

Якщо надіслали бракований товар, його можна повернути або замінити в 14-денний термін за наявності чека.

— Товарний чек, або договір між покупцем та інтернет-магазином, повинен бути обов'язково. Його слід вимагати при покупці, — пояснює Анна Борботько з управління із захисту прав споживачів. — Договір повинен містити інформацію, де знаходиться продавець, який товар він продав, ціна на нього. Лише за наявності таких документів можна писати заяву до інтернет-магазину про те, що річ неякісна. Факт написання заяви слід зафіксувати в управлінні із захисту прав споживачів.

Зараз ви читаєте новину «Взуття через інтернет купувати не радять». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути