
Україна вивчає досвід інших країн з приводу будівництва наземного метрополітену, повідомив віце-прем'єр, міністр інфраструктури країни Борис Колесніков.
Про це він сказав журналістам у Вашингтоні, де міністр вивчає досвід будівництва наземного метро.
"Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні", - заявив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков пообіцяв, що "доступне" житло здадуть восени 2013 року
Також Колесніков поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель.
Крім того, на його думку, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геології місцевості.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Азаров відкрив для киян три станції метро (ФОТО)
"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - пояснив міністр інфраструктури.
Також Колесніков повідомив, що українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду, які характерні регіону. "За снегозащіте ми отримали попередню розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців Послуги американських консалтингових компаній в плані снегозащіти будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.
Віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. "Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив він, висловивши сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні .
Коментарі
54Все что касается стройки я только за. Давайте хоть заново все построим. Мне как строителю это очень нравиться.
Та тут не только шум! Вид городу придается просто изысканный - поезда среди города, огражденные забором или вообще сеткой рабицей.... Красота!
Ты вообще наземное метро видел хоть раз. Где там заборы или сетка рабица. В Дубаи был?
лишь бы подумали о такой вещи как шум проезжающих мимо составов
та да, я о этом же писал, если будет шуметь нафиг оно нужно тогда то метро
Станції метро глибокого залягання потрібно будувати в центрі міста, в районах історичної забудови., а от в "спальні" райони можна побудувати наземні або надземні.
согласна с вами полностью. а то я представляю если в некоторых городах Украины которые несут историческую ценность будет идти надземное метро...
Ну так надо для начала отменить все троллейбусы и трамваи.а вобще на х**даях уже накатались!
важность использования при строительстве метрополитена продукции украинских производителей
=======
Может ну его? Делать кто будет-то?
я тоже че то очкую, украинское в условиях нулевой конкуренции, в общем страшновато))
чьи технологии будут использоваться? если Украинские то это сразу провал, горохатать будет очень сильно, вон даже трамваи за 20 лет не научились делать, лазы только тролейбусы начали вот недавно нормальные выпускать
слышь, ты, "эффективный" (скорее, ДЕФЕКТИВНЫЙ) менеджер из дАнецка!
Мы уже видим твои "Хюндаи", которые не только опаздывают постоянно, но и ломаются так, что людей пересаживают в другой поезд!
Вали обратно в свой сраный даунецк, быдло!
Ты баран, хюндаи ломались всего пару раз, и то на стадии только первых поездок в стране, сейчас они отлично работают. Если ты ни разу на них не ездил, а просто где-то что то услышал, то держал бы своё мнение при себе.
Ага и конташку случайно сносили и в высокие платформы не вписывались и скорые поеда под обгон этими ху*даями ставили людей на +40 мариновали по часу без права выхода из вагона (так как постановка поезда под обгон считается технической и пассажиров выпускать из вагона запрещено) на платформах где даже не все эликтрички останавливаются!
бздануло непонятное чмо-быдло под ником slav)))
Колесніков, мабуть, ніколи не їздив у метро на лівий берег Києва, а то міг би прямо на місці поцікавитись "функціонуванням наземного метро в умовах снігопаду".
Сеня, что вы плачете? Уже делать начали?
Таж його вже давно зробили, як нагадав товариш Острий, у 70-х роках минулого століття. І нічого, нормально їздить, снігопади не заважають. Мова йшла про наземну частину Святошино-Броварської лінії
. Можна там, прямо на місці, досвід товаришу Колеснікову й перейняти, без Вашингтона.
Досвід прямо на місці? Да за вход в Киевское метро надо платить, а вот по миру прокатиться за бюджетные (наши) бабки - це ж зовсім інша справа
так там метро 70 годов, причем тут старье вообще? речь идет о новых технологиях, я надеюсь не Украинских
Выборы, выборы кандидаты п*доры!!! Все это предвыборные обещания, которые не стоят и ломаного гроша.
Кандидат Ляшко)