
Донька Юлії Тимошенко Євгенія буде і надалі вести свій бізнес в Україні і до Чехії поки не збирається.
Про це вона розповіла в інтервю "BBC-Україна".
"Не можу сказати, що є тиск на мій бізнес, але є тиск на мою родину. Моя матір наразі перебуває у колонії без жодних підстав, без провини, на незаконних підставах. І я відчуваю не просто тиск, а справжній відчай, адже те, що відбувається, - це все незаконно, але нам ніхто не може допомогти", - наголосила вона.
Водночас Євгенія Тимошенко відмовилася коментувати інформацію про те, що її батьку, Олександру Тимошенко, належить частина капіталу міжнародної проектно-промислової компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євгенія Тимошенко: Я не хочу займатись політикою
Донька екс-прем'єра також не змогла відповісти на запитання, що сталося із бізнесом, який мав її батько в Україні: "Не можу дати коментарів, адже мені відомо лише те, сьогодні на Україні законослухняні, порядні громадяни не можуть спокійно і легально вести бізнес, і саме тому я не знаю, чи має мій батько тут якийсь бізнес. Мені відомо лише те, що мого батька переслідували, а біля його офісу ми бачили людей, що підстерігали його та стежили за ним".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дочка Тимошенко лишається поки що в Україні
Водночас вона наголосила, що подробиць не знає, бо не слідкує за тим, що відбувається у бізнесі батька, адже володіє власним бізнесом.
"Я займаюсь ресторанним бізнесом... Я вважаю, що усі ресторанні заклади у Києві та по всій Україні, та й взагалі весь малий та середній бізнес, відчувають на собі певний тиск з боку податкової служби, слідчих установ, і мій бізнес не є виключенням, - поділилася вона. -Я планую і далі ним займатись та жити у свої країні, адже це моя батьківщина. І я не відчуваю, що мені наразі щось загрожує".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Донька Тимошенко повернулася на дівоче прізвище
Вона також наголосила, що поки вона загрози не відчуває і емігрувати не збирається: "На цей момент я займаюсь захистом своєї матері, протестую. Не думаю, що мене будуть заарештовувати, чи щось у цьому дусі, проте, якщо до цього дійде, якщо я буду змушена це зробити, тоді й подивимось. Час покаже. А зараз я роблю все можливе, а мій батько робить все можливо у Чехії".
Коментарі
6Рядовой украинец уже фактически лишился своего конституционного права на общедоступное качественное образование и медицинское обслуживание, на адекватную социальную поддержку в сложной жизненной ситуации. Теперь у него хотят отобрать возможность свободно передвигаться по собственной стране, поскольку регулярные поездки на скоростных поездах будут не по карману для обычного жителя среднего или малого города (о представителях социально незащищенных слоев населения даже говорить не приходится). К тому же многим жителям провинции после ликвидации пассажирских поездов придется добираться до столицы "на перекладных".
Ну что за бред? Это ведь поезд в курортную зону, как он может быть убыточным??? просто хочется всюду Интерсити пустить, и если раньше доехать до Закарпатья стоило 100 грн, то сейчас до Тернополя дороже будет. Правильно, школы и больницы понемногу закрывают, теперь пусть дома сидят. Врут и не краснеют, осточертели уже и куда жаловаться? Оппозицию эти проблемы не волнуют, коммунисты стараются не допускать такого беспредела, но их что-то не спешит никто поддержать. Оппозиция ведь в своей доли с этого всего заинтересована
Укрзализныця - это такая клоака. Совершенно не понятно, как она расходует инвестиции и на что. Вечно отменяет поезда, закупает Б/у Хюндаи, которые всё время ломаются и это называется покращенням?! Необходимо что-то делать с этой Укрзализницей, иначе в скором времени рядовому украинцу дальше чем на велосипеде никуда не уехать будет!
Блін, який зручний був поїзд! Нехай не брешуть вони. Як людям бути? Тепер пересадки, скрізь пересадки. А це, знову ж таки, час...Розірвали шляхи і все... Це що, щоб люди не могли зібратися на противладні мітинги? Розлучити всіх? Вперед до Камяного Віку...
А вы говорите "Руїну подолано"! Рыги уже ввели свои пен. и мед. реформы для того что бы люди не дотягивали до пенсии и таким образом урезали финансирование соц. сфер, теперь им не угодили пассажирские поезда и они решили ликвидировать рейсы. Их заботит только собственная нажива, а на простых людей им плевать, пускай хоть пешком через всю страну ходят.
І знову покращення, це вже не вперше наша влада доводить те шо працюе на олігархію, замість справжнього покращення життя , вони дожимають людей до крайньої бідності. Вже дійшло до того що рядовий українець не може отримати ні медичну допомогу, ні освіту, тепер ще й пішком будемо ходти.
украина - для людей, как говорится. такой удобный поезд был - всегда пользовалась им. видать, не одна я. власть решила поотмывать немного баблишка - все таки интерсити - больше денег позволит заработать ичновникам.
Да уж, снова "покращення"! А этот "Хундай" кто тянуть будет и откуда? Очевидно же, что поезд будет не с Крюковского завода! И опять возвращаемся к старой схеме и корейским паровозам. Бюджетные, они же народные, деньги расходуются не понятно на что, но с явной целью помочь нажиться и без того не обделенным чиновникам, но с ущербом простым гражданам!
интересно, кто привозит хундай. не порошенко ли? тогда понятно, конечно, почему на крюковские поезда у нас денег нету. директор завода пока не в этой банде, что и янык, и порох.
Хюндаї привіз Боря Колесніков - ще той фрукт з ПР. нажив на Євро-2012 на поїздах а на наші поїзди нащо вкладувати гроші коли можна просто вкрасти
Хоть бы слова меняли. Вот в Крыму отменили поезд потому, что только до Джанкоя ехали. а здесь только до Тернополя... Нас с вами за лохов держат и даже не выбирают выражений. Перекроили под себя всю страну. всю оставшуюся экономику и врут, не краснея
все советское наследие уже распродали - теперь нагло лезут в карманы. а из всех политиков следить за оборотом средств предлагают только комми. что сразу дает понять, кто на самом деле чьи интересы отстаивает.
Тут, я про них читал, про Хюндаи эти. Чтобы они могли развить свою огромную скорость, надо, чтобы железнодорожное полотно этому соответствовало, а Вы сами знаете, как оно соответствует. И непонятно, куда идут средства, полученные железной дорогой, потому что подвижной состав не меняется, а железнодорожные пути все больше приходят в негодность.