Ексклюзиви
середа, 13 лютого 2013 13:26

"Якщо реально буде назрівати питання рефрендуму щодо МС - українці чинитимуть опір" - нардеп

"Якщо реально буде назрівати питання рефрендуму щодо МС - українці чинитимуть опір" - нардеп
Володимир Яворівський. Фото: obozrevatel.com

Якщо питання референдуму щодо Митного союзу буде реально поставати, то українці не промовчать і не допустять цього.

Про це Gazeta.ua сказав народний депутат від фракції "Батьківщина" Володимир Яворівський, коментуючи ініціативу КПУ навесні розпочати збір підписів щодо проведення референдуму з питання входження України до Митного союзу.

"Думаю це не реально зробити, - переконаний Яворівський. - Це більше така димова завіса. Бо їм (комуністам) треба ж чимось догоджати Росії за фінансування, за підтримку, за ідеологію тощо. Через це вони й імітують такі речі. Думаю, що такий референдум навряд чи можна реалізувати".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комуністи готують референдум про вступ України в Митний союз

Нардеп переконаний, що якщо це питання насправді встане, то воно зіштовхнеться з серйозним опором не тільки опозиції, а й простих українців.

"Буде колосальний опір як зі сторони, звичайно, опозиції, як політичному сегменту, так і зі сторони населення України. Думаю, що всі розуміють колосальну загрозу, яку така ініціатива може нести. Поки це все "на мигах", тобто вони показують такі ініціативи на пальцях, але коли люди реально відчують, що це може статися — то суспільство вибухне", - зауважив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Москві бачать, що Україну вже не затягнути до Митного союзу – експерт

Парламентар додав: "Люди зрозуміють, що завтра, скажімо, ввізне мито буде повністю йти до Росії і саме Росія його буде розподіляти — кому захоче, тому і дасть ці гроші, залежно від поведінки України: "Якщо покірні, стоїте на колінцях і цілуєте руцю, то буде все нормально, щось ми вам трохи віддамо, а якщо щось ви там будете пручатися, щось затівати, мову державну захищати, чи пам'ятники свої берегти, чи церкву хочете помісну, ну тоді, хлопці, будемо говорити інакше".

Якщо ідея із референдуму щодо вступу до Митного союзу буде реально наближалося до реалізації, то, на переконання Яворівського, вибухне "колосальна ідеологічна машина".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 12% українців підтримують вступ України до ЄС та Митного союзу одночасно

"Просто не промовчить ні опозиція, ні активний сегмент населення. Тому, думаю, впровадити це абсолютно нереально. Навіть якби це питання підняли б "Регіони", то це теж було б не можливо. А комуністи — той поготів, це такий жалюгідний прошарок. Вони на цих виборах набрали голоси суто на шарлатанстві, коли розповідали, що "повернуть країну народу", ну от побачимо, як вони її будуть повертати, за рахунок Митного союзу? Тому це не реально і не серйозно", - запевнив нардеп.

Зараз ви читаєте новину «"Якщо реально буде назрівати питання рефрендуму щодо МС - українці чинитимуть опір" - нардеп». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

56

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

14.02.2013 15:59:31Кит78.128.170.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

- что там за шум на улице, Бэрримор?
- это гей-парад, сэр.
- и чего же они требуют, Бэрримор?
- жить в России, сэр.
- им разве кто-то запрещает?
- нет, сэр.
- так почему же всё-таки они шумят?
- пидорусы, сэр.

На Украине появилось новое сексуальное меньшинство: пидорусы.

14.02.2013 15:57:07Кит78.128.170.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

- что там за шум на улице, Бэрримор?
- это гей-парад, сэр.
- и чего же они требуют, Бэрримор?
- однополой любви, сэр.
- им разве кто-то запрещает?
- нет, сэр.
- так почему же всё-таки они шумят?
- пидорасы, сэр.

На Украине появилось новое сексуальное меньшинство: пидорусы.

13.02.2013 16:08:38жана-одеса178.93.205.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Негайно розірвати Харьківські угоди з Кремлем.Ніяких союзів з бандитською кегебістською Москвою.

13.02.2013 21:11:18Марія Карп'юк178.94.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

комуністи продалися. це давно відомо. треба якщо вже існують партії, то треба нову комунстичну партію. от зараз є багато лівих ідейних платформ чому би до них не прислухатись

13.02.2013 15:57:42Адам91.90.15.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

"Будет колоссальное сопротивление как со стороны.... галичины" :p Галичина сама идёт на... в эуропу, подтирать сортиры за немцами :o

14.02.2013 16:01:21Кит78.128.170.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

- что там за шум на улице, Бэрримор?
- это гей-парад, сэр.
- и чего же они требуют, Бэрримор?
- жить в России, сэр.
- им разве кто-то запрещает?
- нет, сэр.
- так почему же всё-таки они шумят?
- пидорусы, сэр.

На Украине появилось новое сексуальное меньшинство: пидорусы.

13.02.2013 16:05:10центр87.244.143.--
  • 4+
  • 0-
  • Відповісти

а почему не Донецк в таёжный?:):)вместе с элитой своей,такой донецко любимой?или этот вариант,давно просчитанный,не нравится?)сортиры в России почище будут или у Рината с Ехфремовым?вы их уже вылизали?:(

13.02.2013 15:53:04скептик93.74.38.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

А почему, собственно, нужно бояться референдума? Ну выбросим деньги, ну услышим vox populi, ну и забудем! Референдум НИ К ЧЕМУ НЕ ОБЯЗЫВАЕТ!!!

13.02.2013 15:25:32Настя92.242.118.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

Гроші на референдум можна НЕ витрачати. Нинішнє керівництво України обрано більшістю її населення. Принаймні – так вважається офіційно. Керівництво це НЕОДНОРАЗОВО висловлювалося про те, що ЄС – наша незмінна мета, наш пріоритет у зовнішній політиці. Окрім керівництва є ще й опозиція. Обрана (знову ж таки, так вважається офіційно) меншістю населення. Опозиція ТЕЖ, ЯК І ВЛАДА вважає ЄС нашою метою. Навіщо ж нам витрачати гроші та час на референдум, якщо і влада, і опозиція, обрані УСІМ НАРОДОМ України, у цьому питанні – одностайні???!!!

13.02.2013 15:02:331-му37.52.85.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

Чому Ізраїль, який немає нічого свого, газу, нафти, такої богатої землі як в Україні, живе і добре живе і не хоче ніяких союзів, не здає свою країну і народ в рабство комусь. Чому це ,хоче зробити українська влада.Не вміють управляти,передайте спокійно владу тим, хто зможе це зробити. В Україні є багато мудрих Людей . Є закон за зраду, його потрібно примінити до тих, хто спонукає це робити.Хмель з похмеля підписав союз з москалями,тільки Бог знає чого це стояло Україні. Не дай Боже повторити ту помилку. Росія розуміє, що без України їй п..ц і робить все щоб накинуть петлю на 46 мільйонний український народ, щоб наші діти гибли як наші діди і батьки за імперію. Хто мішає їхати до Росій комуністам,всім хто хоче ?

14.02.2013 16:03:41Кит78.128.170.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

- что там за шум на улице, Бэрримор?
- это гей-парад, сэр.
- и чего же они требуют, Бэрримор?
- жить в России, сэр.
- им разве кто-то запрещает?
- нет, сэр.
- так почему же всё-таки они шумят?
- пидорусы, сэр.

На Украине появилось новое сексуальное меньшинство: пидорусы.

13.02.2013 16:52:57вася85.198.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

дибил израиль это штат сша только на ближнем востоке,читай книжки

13.02.2013 15:45:26verbsn212.33.11.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Обоим тяжко и РФ без Украины и Украине без РФ .

13.02.2013 14:56:461176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

1. Многим, наверное, будет интересно узнать, что один из самых ярых национал-патриотов в БЮТ, председатель Союза писателей Украины В.Яворивский во времена СССР был лоялен к социалистическому строю. Не раз называл своими идейными врагами сионистов и бандеровцев. В 1985 году вышла его книга "Право собственного имени". В ней защитник украинской незалежности писал: "Через насыщенные историческими событиями десятилетия мы чувствуем гениальную неповторимость личности Владимира Ленина. Все то, что творила его неповторимость, остается дорогим и священным для нас: его учение, революционный темперамент, способ мышления, умение говорить с тысячами людей, его улыбка и одежда".

13.02.2013 14:57:002176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

2. Вместе с И.Драчом он подписал письмо с осуждением украинского поэта-диссидента Василия Стуса, погибшего в лагерях. В начале 90-х годов Яворивский вышел из КПСС и переметнулся на сторону Руха. Кстати, Василий Стус так отзывался о Яворивском: "В украинской литературе абсолютно ничего читать. Сейчас культ бездарных Яворивских, их время, их час".

13.02.2013 14:57:153176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

3. О Владимире Яворивском написано и сказано много "пикантного". И о предательстве доверившихся ему людей, и о разбазаривании имущества писательской организации, и о махинациях с деньгами диаспоры, предназначавшимися чернобыльцам. От одних обвинений Владимир Александрович открещивался, от других "отсуживался".

13.02.2013 15:03:363-му37.52.85.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Чому Ізраїль, який немає нічого свого, газу, нафти, такої богатої землі як в Україні, живе і добре живе і не хоче ніяких союзів, не здає свою країну і народ в рабство комусь. Чому це ,хоче зробити українська влада.Не вміють управляти,передайте спокійно владу тим, хто зможе це зробити. В Україні є багато мудрих Людей . Є закон за зраду, його потрібно примінити до тих, хто спонукає це робити.Хмель з похмеля підписав союз з москалями,тільки Бог знає чого це стояло Україні. Не дай Боже повторити ту помилку. Росія розуміє, що без України їй п..ц і робить все щоб накинуть петлю на 46 мільйонний український народ, щоб наші діти гибли як наші діди і батьки за імперію. Хто мішає їхати до Росій комуністам,всім хто хоче ?

13.02.2013 14:57:294176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

4. Так, В.Наконечный, в своё время заведующий партархивом Волынского обкома КПУ вспоминал, что по заданию отдела агитации и пропаганды ЦК Компартии Украины, который возглавлял тогда Л.Кравчук, В.Яворивский написал книгу о злодеяниях фашистов и их пособников-бандеровцев, в одночасье уничтоживших около трёх тысяч жителей большого полесского села Кортелесы. Писатель объективно и талантливо рассказал о националистических иудах, стерших с лица земли эту деревню и двадцать близлежащих хуторов: "...вся тутешня сволота, гидь людська — по-ліцайня, повіялася в банди бандерівські. А куди їм від люда чесного подітися"

13.02.2013 14:57:415176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

5. Хотя, впрочем, всё понятно. Учитывая, что многие "оранжевые" политики - флюгеры, перевертыши, манкурты и предатели, трудно ждать положительных изменений, пока народ будет верить тем басням, которые они им рассказывают. Мы же видим в помаранчевом секторе нашего политикума огромное количество тех, кто с легкостью факиров меняет партии, симпатии, избавляется от принципов и одновременно призывает людей верить им, и только им. Только вот может ли быть к ним доверие? Вопрос риторический.

13.02.2013 15:02:27хххх176.36.100.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Лю снова перепісивать многа букф. Лю ні нада утамлять сівой малєнькій моск. Пішу, чьтоб ти паняла.

13.02.2013 17:47:33буч77.244.47.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

штатная проститутка ЛЮ дождалась своего звездного часа и выложила пршлогоднюю домашнюю заготовку - очень кстати - распечатываете на принтере и подтираетесь этой муднёй - в самый раз - приносит интеллектуальноу удовлетворение.

13.02.2013 14:56:09Лю176.36.133.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

В чём проблема, господа демократы?! Ну, выскажет народ своё мнение, что плохого и не правильного?!! Или, даже вы уверены, что результат будет сокрушительным для пиндосских халуёв??!

13.02.2013 15:54:31Slav95.67.76.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

овца, мозги себе купи

13.02.2013 14:49:48удар37.52.85.--
  • 4+
  • 0-
  • Відповісти

Чому Ізраїль, який немає нічого свого, газу, нафти, такої богатої землі як в Україні, живе і добре живе і не хоче ніяких союзів, не здає свою країну і народ в рабство комусь. Чому це ,хоче зробити українська влада.Не вміють управляти,передайте спокійно владу тим, хто зможе це зробити. В Україні є багато мудрих Людей . Є закон за зраду, його потрібно примінити до тих, хто спонукає це робити.Хмель з похмеля підписав союз з москалями,тільки Бог знає чого це стояло Україні. Не дай Боже повторити ту помилку. Росія розуміє, що їй без України їй п..ц і робить все щоб накинуть петлю на 46 мільйонний український народ, щоб наші діти гибли як наші діди і батьки за імперію. Хто мішає їхати до Росій комуністам,всім хто хоче ?

13.02.2013 14:57:50Андрей80.92.237.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

:):):) Во многом с тобой согласен, кроме одного, с чего ты взял, что России пипец без Украины??? Это Украина на сегодня клянчит кредиты у кого не поподя, а таже Россия из страны берущей превратилась в страну дающую, она на сегодня сама про кредитовать любого сможет. :)

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути