четвер, 07 вересня 2006 18:44

"Син не захотів учитися і ходити в школу"

Автор: малюнок: Володимир КАЗАНЕВСЬКИЙ
 

Почався новий навчальний рік. Для більшості з цією подією пов"язані позитивні почуття. Але не буває правил без винятків.

Ось лист із Житомира від пані Раїси: "Коли мій онук пішов у перший клас, то дуже радів. До школи був підготовлений: добре читав, рахував, йому подобалася вчителька. Але раптом його як підмінили. Не захотів учитися і ходити в школу. Схуд, під очима синці, під вечір підвищується температура. Лікарі робили аналізи і нічого не знайшли. Читаючи в "Газеті по-українськи" про те, що людям роблять порчі, я задумалася: чи немає порчі в мого онука?"

Шановна пані Раїсо, така різка безпідставна зміна ставлення до навчання, зміна фізичного стану і відсутність діагнозу свідчать про свідомий негативний вплив на біоенергоінформаційну систему вашого онука. Трапляються випадки, коли порча супроводжується підвищенням температури. Організм бореться, спалює негативні енергії, і цей процес дає підвищення температури. А з іншого боку, порча порушує енергообмін, знижує імунітет. У результаті організм стає вразливішим для хвороб, що теж проявляється підвищенням температури. У кожного це відбувається по-своєму. Вашого онука треба відвести на корекцію біоенергоінформаційної системи. Якщо це справді порча, то після корекції дитина за декілька днів повернеться до свого нормального стану.

У моїй практиці була схожа ситуація з учнем з міста Боярка під Києвом. Хлопчик був найкращим учнем школи з поглибленим вивченням англійської мови. Мав також блискучі математичні здібності. На олімпіадах неодноразово виборював перші місця. Але раптом із ним почало діятися щось незбагненне. Як тільки брав портфель і вдягався, щоб іти до школи, у нього з"являлися нудота, блювання, пронос, піднімалися температура і тиск. Хлопець буквально непритомнів. До нормального стану повертався приблизно через годину.

У нього зараз немає ніяких порч, він просто симулює

Батьки взялися обстежувати здоров"я сина. Він більше часу перебував у медичних закладах, ніж на уроках. Поступово з найкращого учня став середнім. А коли ми з ним зустрілися для корекції біоенергоінформаційної системи, стояло питання — чи можна його переводити до наступного класу.

На хлопцеві був цілий букет порч, і їхній вплив зводився до небажання вчитися. У нього притупилася пам"ять, він втратив життєву орієнтацію (зав"язані очі — так виглядала одна з порч).

Причиною стала заздрість однокласниці. Він був її конкурентом, і родичка дівчини стала періодично замовляти хлопцеві порчі. Їх зняли, і гострий розум, блискуча пам"ять та запас знань дозволили наздогнати однокласників. Але? з"явилася звичка до вільного недисциплінованого життя.

Через деякий час мати хлопця зателефонувала, мовляв, ситуація повторюється.

— У вашого сина немає ніяких порч. Зараз він симулює. Відправте його на заняття, проконтролюйте відвідування та успішність. Йому просто важко вчитися через лінощі.

— Зніміть з нього порчі, — благала мати.

— Приведіть його на прийом. Я поясню, які в нього порчі.

Більше ні батьки, ні їхній син не зверталися по допомогу.

Через декілька років я взнала, що хлопець кинув училище, куди вступив після школи, ніде не вчиться і не працює. Гуляє на батьківські гроші, періодично влаштовує їм "сцени".


Пані Лариса з Тернополя пише про долю свого 25-річного сина: "Після дев"ятого класу перейшов до ліцею на спортивний факультет. По закінченні вступив за направленням до інституту. Вчився, напевно, нормально, якщо отримував стипендію. Але через два роки, перед третім курсом, сина відрахували з інституту. До сьогоднішнього дня я так і не взнала ні в сина, ні в декана, що сталося? Він пробував працювати, але нічого доброго не знайшов. Їздив на заробітки до Польщі. І, головне, що син не п"є, не курить, займається спортом. Усі хлопці з інституту мають роботу, а він — ходить, гуляє. Хотілося б його до якогось лікаря чи знахаря відвести, так він же не піде".

Ваш син переповнений енергіями образи. І порчі в нього є на неуспіх в усьому. Це виправляється корекцією біоенергоінформаційної системи. Але вам, окрім цього, слід узнати причину виключення хлопця з інституту. Взяти виписку його оцінок і вплинути на ситуацію. Фактично ви виправите свою помилку, коли вам здавалося, що все добре і ви не цікавилися життям свого сина.


Від редакції. Якщо з вами або з вашими рідними, знайомими траплялися подібні випадки, якщо вас щось турбує, напишіть про це в редакцію "Газети по-українськи". Наталія Сапа порадить, як вам бути.

Зараз ви читаєте новину «"Син не захотів учитися і ходити в школу"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути