Ексклюзиви
понеділок, 18 лютого 2013 14:00

"Туман був такий, що я не бачив дороги". Пожежник розповів про катастрофу у Донецькому аеропорту

"Туман був такий, що я не бачив дороги". Пожежник розповів про катастрофу у Донецькому аеропорту
Фото: news.liga.net

Пожежники донецького аеропорту підтверджують слова членів екіпажу авіасудна, що розбився у Донецьку, про вкрай несприятливі погодні умови. Крім того, вони стверджують, що було почергове загоряння обох двигунів. І відзначають мужні дії екіпажу з порятунку пасажирів.

Працівники аеропорту Cергей Кузнєцов і водій пожежної машини прибули на місце падіння АН-24 за хвилину після отримання сигналу тривоги від аеропортівського диспетчера. Причиною для тривоги стало те, що з АН-24 зник радіозв'язок.

"Переді мною була біла стіна, такий туманіще, що я не бачив дороги. На віддалі ми бачили тільки білу пляму, схожу на сяйво. Але ми тоді навіть не були впевнені, що це палаючий літак. А коли поверталися після гасіння, я промазав поворот , - розповів водій однієї з пожежних машин. - О першій годині ночі, коли ми були у себе на базі, цей туман розвіявся. Ось тоді ми знову вийшли подивитися - а літак-то, виявляється всього в 300 метрах від нас, і видно його як на долоні - прямо містика".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Літак у Донецьку міг упасти через терористів

Пожежні служби аеропорту були першими, хто прибув на місце аварії літака АН-24 у Донецьку 13 лютого. Вони гасили двигуни, виносили людей живих і мертвих, і їх дивує офіційна інформація МНС про те, що "не було ніякого вогню".

"Літак лежав зі зламаним правим крилом і воно горіло, з нього стікало пальне - лилося на землю і горіло, - каже командир відділення вогнеборців Сергій Кузнецов, - На зламаному крилі гасіння тривало 1,5 - 2 хвилини, потім приїхала друга машина нашої аварійно- рятувальної служби аеропорту, і разом ми загасили друге крило а потім ще 2 наші машини, але для гасіння вистачило перших двох. Люди з салону все самі вже змогли вибратися, вони стояли на бетонній дорозі осторонь. А льотчики були з обличчями у крові, всі побиті, але допомагали людей діставати. Загасивши праве крило, ми пірнули під ліве крило, почали кричати у розлом: "Є хто живий?". Тут почули дитячий голос: "Є". Хтось підсвітив ліхтариком, потім наш водій переставив машину і висвітлив пролом фарами. Більше освітлення не було, нічого не видно. Біля одного з крісел показалася дитяча ручка. Всі хто не зміг самостійно вибратися, вони були затиснуті між спинками і сидіннями зламаних крісел. Хлопчик виявився всередині складеного крісла, а поруч - в такому ж положенні його батько. "Витягніть мене", - говорить дитина. Перегородка заважала - між ним і чоловіком поруч. Коли зламали перегородку, тоді тільки показалася голова хлопчика і стажист зміг його витягнути, відніс в нашу машину. Хлопчик запитав: "Тато мертвий?" , а я кажу: "Не бійся, смерті немає". Живих людей більше у салоні не було. Один чоловік помер поки ми його несли. Крісла, які повідривалися - ось ці крісла і розчавили людей. Хтось кричав: "Витягніть документи, дуже цінні! ", і ми їх йому витягли. Вони навіть не намокли - у целофанових пакетах. В цей час я звернув увагу, що другий пропелер задимівся і загоряється друге крило, почали гасити його. Охолоджували довго двигун водою, потім ще і піною. І тільки після цього приїхали машини МНС - хто з Ясинуватої, хто з Донецька, хто з Макіївки, але вогонь уже загасили. Довго ще потім разом шукали дівчину, яка в момент аварії була у хвості літака, прочісували аеропорт. А вона вискочила у розлом, і поки гасили, непомітно пішла - чи то пішки - до будівлі аеропорту було 2,5 км. Чи то підвіз її хто. Пішла і зникла".

Нагадаємо, авіакатастрофа у Донецькому аеропорту сталася під час заходу на посадку чартерного рейсу з Одеси, який доставляв ВІП-пасажирів на футбольний матч "Шахтар-Боруссія". Літак зачепив метеовишку, проорав близько 250 метрів "на пузі" і приземлився на ґрунт поруч зі злітно-посадковою смугою. При цьому судно розламалося на три частини. 5 пасажирів загинули - вони займали місця близько до місць двох розломів.

Зараз ви читаєте новину «"Туман був такий, що я не бачив дороги". Пожежник розповів про катастрофу у Донецькому аеропорту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

13

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

18.02.2013 17:31:11Эд31.31.107.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

про туман, тут еще надо посмотреть,... Различают горизонтальную, вертикальную и наклонную видимости... видимость полетная(то,что видит летчик)может быть больше той, что видят диспетчера на земле....они обязаны были рассказать об этом командиру, он принять решение на посадку...короче, зацепиться коандиру есть за что....все зависит от адвокатов и от тех парней, которые пилотом руководили...а они таки руководили!

18.02.2013 14:47:22сп195.190.152.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Перегруз (пассажиры без без билетов) и посадка в сплошной туман недопустимы, вина ложится на диспетчера, давшего добро на посадкуи службу перевозок с командиром лайнера, допустивших проникновение в салон дополнительных пассажиров без оформления за вознаграждение....

18.02.2013 16:57:47Бонифаций 94.179.128.--
  • 4+
  • 0-
  • Відповісти

Не согласен , "последнее слово " - всегда за пилотом самолета
просто получилось как в авиакатосторфе под Смоленском - ВИПы в самолете давили на пилотов .
В такой ситуации - пилот ОБЯЗАН был повернуть самолет обратно в Одессу, не смотря на ВИПов.

18.02.2013 17:32:31Эд31.31.107.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

может и не в Одессу, а поближе...но на футбол уже один хрен не успевали

18.02.2013 14:45:36димар194.0.91.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

если эта метеовышка предусмотрена проектом-надо судить утверждающую организацию проекта-это как столб посреди автострады...кто -нибудь да налетит...Это тот случай вышел...можно сказать пилоты спасли жизнь пассажирам,что скорость была уже не большая..старый самолет спас жизни..

18.02.2013 14:39:42димар194.0.91.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Пилотом полностью руководит диспетчер! Мой знакомый летел на боевом самолете в Алма Ату а приземлился в Москве! Посадили боевые самолеты! Был удивлен что садят! оказывается лучший друг тогда дежурил , диспетчер,попутал!Так что служба аэропорта не должна была садить самолет в условиях тумана! А разбился оттого что на скорости зацепился за преграду??????? на взлетной полосе! Его туда специально и направили!

18.02.2013 14:39:32Конь в пальто95.133.152.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Какой идиот поставил там метеовышку?! Вот в чем вопрос!

18.02.2013 14:28:16служба перевозок195.190.152.--
  • 5+
  • 0-
  • Відповісти

Разве в туман диспетчер дает разрешение на посадку такого самолета, как Ан-24, или квалификация командира лайнера позволяет производить посадку при сплошном тумане и видимости 10*10 метров?

18.02.2013 14:35:47Леон193.151.105.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Решение принимает ком. экипажа. Он за все и отвечает! Такой закон!

18.02.2013 14:38:13сп195.190.152.--
  • 4+
  • 0-
  • Відповісти

диспетчер дает право принимать решение экипажу на взлет и посадку, тогда не нужен диспетчер старта и посадки?

18.02.2013 14:16:54Хведір95.133.137.--
  • 12+
  • 0-
  • Відповісти

Дуже нагадує випадок у Смоленську, де розбився літак з польським президентом. Але Ан-24 мабуть надійніший літак, бо не так швидко літає, що й є люди які живими залишились.

18.02.2013 14:23:55Ч31.134.122.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Так !!! И член у украинцев больше , чем у россиян !

18.02.2013 14:41:36Для Ч93.170.41.--
  • 11+
  • 0-
  • Відповісти

Ну ви і дебіл , у вас в ФСБ всі такі?

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути