четвер, 08 лютого 2007 18:57

У вагоні-салоні депутати їздять на відпочинок

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Провідник Іван Цибуляк каже, що на Різдвяні свята вагон-салон замовляв колишній голова Верховної Ради Володимир Литвин
Провідник Іван Цибуляк каже, що на Різдвяні свята вагон-салон замовляв колишній голова Верховної Ради Володимир Литвин

19 персональних вагонів в Україні тепер можуть винайняти всі охочі. Раніше ними користувались начальники залізниць та високопосадовці. А 2004-го на передвиборчі концерти в такому возили Олександра Малініна. Схожим подорожує й Алла Пугачова.

Провідник Іван Цибуляк, 46 років, показує свій вагон-салон. Спершу заводить на кухню розміром, як два відсіки вагона. Потім ідуть два звичайні купе на дві та чотири особи. М"які полиці, на столиках лампи з абажурами. Далі по коридору — апартамент з туалетною кімнатою. Це справжній готельний номер із двоспальним ліжком, письмовим столом, кріслом, бра на стінах. Для одягу — шафа-купе. На стінці — телевізор з відеоплеєром. Над умивальником у санвузлі почепили велике дзеркало з поличками, у кутку душова кабіна. У кінці вагона є велике приміщення зі шкіряними диваном та кріслами, телевізором "Соні" з 25-дюймовим екраном. За великим столом можуть поміститися 12 осіб.

— Депутати їздять часто, — розповідає Іван Цибуляк. — Після Різдвяних свят ми везли з Карпат Володимира Литвина (колишнього голову Верховної Ради. — "ГПУ") і його дружину. Вони були у великому купе, а охорона — в менших. Продукти мали свої.

На кухні є холодильник, газова плита з балоном, мікрохвильовка, електрочайник, кавоварка і весь потрібний посуд. Тому їздити можна довго. Пасажири віп-вагона куховарити часто доручають провідникам.

Заявку треба подати за три години

Улітку вагони-салони найчастіше їздять до Криму, взимку — на карпатські курорти. Замовляють їх і донецькі бізнесмени. Їздити можна будь-куди, навіть за кордон, повідомили в пасажирській службі Південно-Західної залізниці. Три вагони відповідають усім міжнародним стандартам.

— Про поїздку за кордон треба повідомити хоча б за добу, — каже 45-річний Олександр Ясинецький, заступник керівника служби. — Ми маємо повідомити по маршруту, щоб там були готові прийняти вагон-салон. У Чопі чи Ягодині треба підготувати колісні пари для вужчої європейської колії. Якщо ж пасажир хоче їхати в межах країни чи СНД, куди з Києва є пряме сполучення, заявку оформимо і за три години до відправлення.

Для обробки складних маршрутів теж потрібна доба. Вагон можуть відчепити на проміжній станції, де він служитиме як готель. Зупинка має тривати хоча б 15 хв.

Година оренди вагона-салона коштує від 75 до 125 грн. Їхати в ньому можуть 8–11 пасажирів. За кожного додатково треба сплатити ціну місця спального вагона. Наприклад, поїзд до Ужгорода їде 17,5 години. Тільки оренда коштуватиме 1312,5 грн. За 11 місць платять ще по 374,5 грн. Разом — 5432 грн. Потім вагон повертають до Києва. Пасажир сплачує і за порожній пробіг — по 1,2 грн/км.

Заявку із зазначенням дати виїзду, маршруту і контактного телефону треба відіслати на факс пасажирської служби (044) 288 00 01. Заплатити можна готівкою в касі вокзалу перед посадкою. Якщо замовити відразу вісім-дев"ять вагонів, залізничники обіцяють відправити їх окремим поїздом.

З України є прямі лінії до 18 країн. Для закордонних виїздів персонал підбирають ретельно. До вагона-салону Іван Цибуляк 18 років працював на міжнародних лініях до Берліна і Відня.


Скільки коштує проїзд у спальному вагоні з Києва


 N поїзда
Пункт призначення  Ціна квитка, грн  Тривалість поїздки, год 
 29  Берлін  684  25.00
 15  Будапешт  577  23.30
 67  Варшава  345  15.20
 7  Відень  687  32.05
 38  Донецьк  425,4  11.40
 2  Москва  565  13.15
 105  Одеса  245  9.30
 51  Прага  594  34.25
 12  Сімферополь  469,3  14.55
 81  Ужгород  374,5  17.27
 64  Харків  282,6  8.00

Спальні вагони продають по 480 тисяч доларів


На дніпропетровському підприємстві "Дніпровагонрембуд" тридцятирічні купейні вагони з Німеччини капітально ремонтують і продають. Наприклад, вагон-трансформер з великими купе-люкс на одну-дві особи, який за 20 хв. перетворюється на сидячий для приміського поїзда. Коштує такий $600 тис. Спальний вагон — на $120 тис. дешевший. Стільки ж коштує вагон-салон. За індивідуальний дизайн та додаткове обладнання — окрема плата. Нові пасажирські вагони коштують не менше $1 млн.

Зараз ви читаєте новину «У вагоні-салоні депутати їздять на відпочинок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути