Підбито підсумки роботи українського алкогольного ринку 2008 року. Лідером ринку за підсумками року є ЛГЗ "Хортиця". Це означає, що більшість українців довіряють абсолютній якості.
Підсумки роботи українського ринку алкоголю за 2008-й, відображені в офіційних даних галузевої асоціації, свідчать, що ЛГЗ "Хортиця" — впевнений лідер продажів на алкогольному ринку країни. Це означає, що більшість українців протягом минулого року віддали перевагу продукції "Хортиця", належно оцінивши ідеальне поєднання абсолютної якості й нової, кращої ціни.
Зробивши абсолютну якість продукції своєю ідеологією, ЛГЗ "Хортиця" 2008-го здобув високих результатів! Загальна популярність "Хортиці" пояснюється любов"ю компанії до своїх споживачів. Піклуючись про них, підприємство чітко контролює весь виробничий цикл — від заводського конвеєра до прямого постачання на полиці магазинів. Завдяки цьому продукція заводу користується високою довірою, що підтверджує почесне звання "Вибір року-2008", присуджене "Хортиці" за результатами всеукраїнського опитування споживачів.
Абсолютна якість "Хортиці" в поєднанні з кращою ціною стала основою гучного успіху бренду і на найбільшому в світі ринку алкоголю Російської Федерації. Обсяг продажу бренду в РФ за підсумками 2008-го зріс на 240%. Ще одним підтвердженням абсолютної якості продукції "Хортиця" став тріумф на дегустаційному конкурсі Міжнародної виставки "Продекспо-2009" в Москві — найпрестижнішого конкурсу алкоголю в Східній Європі. Уже вкотре українська алкогольна галузь довела свій високий рівень, отримавши чимало золотих медалей та зірок. Але саме "Хортиця" серед українських і російських виробників другий рік поспіль отримала найвищу нагороду — Гран-прі "Продекспо-2009". Організатор конкурсу, голова дегустаційної комісії Олександр Зайцев так прокоментував перемогу "Хортиці": "Результати, яких досягає "Хортиця", свідчать про те, що це продукт з ідеальним співвідношенням кращої ціни та абсолютної якості!"
Коментарі