Ексклюзиви
вівторок, 03 липня 2007 12:51

Вандали зруйнували пам"ятники на двох кладовищах Одещини

 У селі Кам"яне Савранського району Одеської області на двох кладовищах невідомі зруйнували кілька пам"ятників. Акт вандалізму на двох сільських кладовищах був здійснений, мабуть, на вихідних, повідомляє райвідділ Міністерства внутрішніх справ України. У результаті попереднього розслідування було встановлено, що даний злочин, можливо, є справою рук "заїжджих байкерів", які навідалися у це село напередодні.

Зараз правоохоронці  проводять опитування свідків і відпрацьовують ряд версій, передають Подробности.

Зараз ви читаєте новину «Вандали зруйнували пам"ятники на двох кладовищах Одещини». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

03.02.2016 10:32:12Egor Tolkachev78.26.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.

03.02.2016 10:24:38Egor Tolkachev78.26.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.

02.02.2016 12:26:22Григорій Зівко80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Погоджуюсь з тим, що в Києві і в­загалі в містах України, трамвай не ­ ремонтується і не розвиваєть­ся, адже це є частина технологій знищенн­я цього виду транспорту, бо він ­ є небажаним конкурентом для корп­орації "Богдан".

02.02.2016 11:46:09Алина Крамар80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

02.02.2016 10:59:29Алина Крамар80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.

02.02.2016 12:30:36Григорій Зівко80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Алина Крамар,

З приводу негативного ­ ­відношення до вітчизняної ­ компанії "Татра-Юг", так це у неї, нап­евно, спадкове від всім відомого­ тезки Павлика Морозова, який зр­адив….

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути