Ексклюзиви
вівторок, 01 липня 2008 17:55

Режисер фільму "Хоббіт" розповів таємницю сюжету нової картини

На американській прем"єрі другого "Хеллбоя" режисер картини Гільєрмо Дель Торо, розкрив плани продюсерів щодо нового фільму за мотивами книги Рональда Руела Толкієна "Хоббіт".

За його словами, новий фільм про дивних істот з волохатими ногами має пов"язати початкову історію головного героя Більбо Беггінса з подальшими пригодами його племінника, описаними в книзі "Володар кілець" і проілюстрованими в однойменній кінострічці.

У зв"язку з цим фільм, хоч і в деякому розумінні перекликатиметься з твором Толкієна, все ж таки, в основному, розповість нову історію з життя Середзем"я.

"Я думаю, що події, описані в книзі, простежуватимуться в першій частині фільму, і то як зав"язка. Другий фільм розповість про 50-річний період, що слідував за "Хоббітом" і закінчився подіями, описаними в трилогії. У ідеалі, у нас вийде своєрідна симфонія з 5 фільмів", - розповів режисер. NEWSru.

Зараз ви читаєте новину «Режисер фільму "Хоббіт" розповів таємницю сюжету нової картини». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

03.02.2016 10:32:12Egor Tolkachev78.26.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.

03.02.2016 10:24:38Egor Tolkachev78.26.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.

02.02.2016 12:26:22Григорій Зівко80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Погоджуюсь з тим, що в Києві і в­загалі в містах України, трамвай не ­ ремонтується і не розвиваєть­ся, адже це є частина технологій знищенн­я цього виду транспорту, бо він ­ є небажаним конкурентом для корп­орації "Богдан".

02.02.2016 11:46:09Алина Крамар80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

02.02.2016 10:59:29Алина Крамар80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.

02.02.2016 12:30:36Григорій Зівко80.90.227.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Алина Крамар,

З приводу негативного ­ ­відношення до вітчизняної ­ компанії "Татра-Юг", так це у неї, нап­евно, спадкове від всім відомого­ тезки Павлика Морозова, який зр­адив….

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути