
Кабінет міністрів вніс зміни в правила перевезення пасажирів в транспорті, зокрема у таксі. Тепер громадяни, що займаються приватним перевезенням, будуть зобов"язані оформити ліцензію на перевезення пасажирів, укласти договір страхування і обладнати автомобіль таксометром. Даним документом передбачається очистити ринок від нелегальних перевізників. На думку учасників ринку, після того, як постанова набуде чинності, вартість послуг таксі зросте в середньому на 40%, пише "КоммерсантЪ-Украина".
Постанова, якою вносяться зміни в правила перевезення пасажирів в транспорті, була ухвалена на засіданні Кабміну в середу. Зміни стосуються громадян, що займаються приватним перевезенням. У тексті документа вказується, що перевізник зобов"язаний оформити ліцензію на перевезення пасажирів, укласти договір страхування пасажирів і обладнати автомобіль таксометром. Крім того, раз на три місяці він повинен проходити медогляд і раз на півроку - державний техогляд автомобіля.
Як розповіла голова Державного комітету з питань підприємництва Олександра Кужель, документ розроблявся за ініціативою профспілки таксистів України "для боротьби з великою кількістю нелегальних таксистів, які не несуть відповідальності ні перед пасажирами, ні перед державою". За словами Кужель, основні витрати приватних перевізників будуть пов"язані з реєстрацією юридичної особи, оформленням ліцензії на перевезення пасажирів терміном дії на п"ять років, вартістю близько 600 грн і купівлю таксометра, ціна на який становить від 700 грн.
На думку директора компанії "Євротаксі" Ігоря Гаврилова, унаслідок ухвалення цієї постанови ціни на послуги таксі зростуть в середньому на 40%. "Це пов"язано з тим, що приватні перевізники будуть зобов"язані платити податки, встановлювати додаткове устаткування і купувати ліцензію", - пояснив Гаврилов. Він зазначив, що ціна на послуги офіційних компаній, що вже працюють на ринку, не зміниться.
Тим часом голова профспілки таксистів України Василя Попіка подорожчання не лякає: "Таксі ніколи не було і не буде дешевим видом транспорту, але офіційне оформлення допоможе відсіяти тих, хто не готовий працювати згідно із законом". Попік зазначає, що, за даними Головного контрольно-ревізійного управління, в Україні 150-200 тис таксистів. При цьому діючих ліцензій налічується лише близько 50 тис. Так, в Києві діючих ліцензій - приблизно 2 тис, а загальна кількість приватних автоперевізників - близько 20 тис.
За словами Василя Попіка, для виявлення нелегальних таксі Кабмін готовий підтримати проект створення мобільних груп, якими займатиметься Міністерством транспорту. "Вони складатимуться з представників Мінтрансу, відділу з боротьби з економічними злочинами МВС і Київської міської державної адміністрації", - повідомив Попік.
Втім, спосіб виявлення нелегальних таксі поки не визначений. Згідно з чинним законодавством, співробітник ДАІ може зупинити автомобіль у разі порушення правил дорожнього руху, присутності ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту, забруднення ним навколишнього середовища, а також за наявності інформації про те, що він використовується в протиправних цілях. "Зупинка автомобіля відбувається не на суб"єктивну думку співробітника ДАІ. Більш того, він не має права ставити водієві питання: "Кого ви везете?", - розповів партнер юридичної фірми Astapov Lawyers Андрей Астапов.
Коментарі
Привіт всім з Дніпра! Наші вболівальники і фанати переважно патріотичних і проукраїнських поглядів. Це ще раз доводить, що визначати патріотизм за мовною ознакою - повна дурість!!!
слобожане-сє ті ж українці,малоросіяне,тілько у своїй мові вони більше гетьманців наближаються до великоросіян,але по характеру од них дуже далекі. Великоросіянин більш услужливий,а слобожанин більш поштовний і сердешно прівітливий..Змовчіть,але не буде гнутисья навіть перед тим,од кого залежить..Українець щедріший од великоросіянина,більш бажає освіти.Українець більш здатний до мистецтва,а великоросіянин -до ремесла.
"слобожане-сє ті ж українці,малоросіяне,тілько у своїй мові вони більше гетьманців наближаються до великоросіян,але по характеру од них дуже далекі. Великоросіянин більш услужливий,а слобожанин більш поштовний і сердешно прівітливий..Змовчіть,але не буде гнутисья навіть перед тим,од кого залежить..Українець щедріший од великоросіянина,більш бажає освіти.Українець більш здатний до мистецтва,а великоросіянин -до ремесла" Профессор Д.І Багалій" Історія Слободської України" Кто это "минус " влепил? Кто это у нас умнее Багалия. Точно какой-то кацапюра.
Проблема не в мові, а в національному самовизначенні корінного РУСЬКОГО населення України. Ленінські більшовики позбавили нас національності, замінили територіальною ознакою, для того, щоб в Україні не було такої національної мови, яка могла б об'єднувати багатонаціональну державотворчу націю. Від 1654 року продовжується досі добровільно-примусове зросійщення України. Треба відродити споконвічну національність корінного населення України. Державною мовою України має бути РУСЬКА мова русинів. Українські у нас земля, територія, громадянство, але не національність. Тоді український "росіянин" Ковальов задумається, чому він не Кузнєцов, а Кравцов - не Портнов і т.д.і т.п. Вже є "росіяни" з прізвищем Шевченков...
А что тогда делать русинам, у которых есть свой, русинский, язык?
Унылая какая-то заказуха получилась. Вроде заголовок и оптимистичный (для украинизаторов), а содержание - "полной украинизации нэмае".
Так і знав, що ти вже тут відмітився.