
Сьогодні вночі у Києві Гостиний двір горів близько восьми годин поспіль. Зараз вогнеборці ще добивають залишки пожежі, знімають крівлю. Про це повідомила прес-служба ВГО "Коаліція Учасників Помаранчевої Революції" (КУПР) з посиланням на сторінку голови правління організації Сергія Мельниченка в мережі Facebook.
"Про займання будівлі мені телефоном повідомили активісти КУПРу, - пише Сергій, - які цілодобово чергують там. Приблизно о 2-й годині ночі активісти почули, як працює в підвальному приміщенні бурова машина забудовника. На прохання припинити роботи будівельники відмовилися, мотивуючи це тим, що мають наказ начальства і для його відміни їм потрібна вимога міліції. Активісти підійшли до постового сержанта, що ніс чергування на об'єкті. У цей час вони відчули запах диму. Уважно оглянувши дах Гостинного двору, активісти помітили, що з горища будівлі йде дим. Вони вирішили зателефонувати до пожежної, але працівник міліції почав їм перешкоджати та погрожувати. При цьому він заявив, що це його робота, і щоб активісти не втручалися. Однак Олександр Місюра (заст. голови КУПРу) відмовився виконувати його вимоги та зателефонував до пожежної. Десь за три-чотири хвилини приїхали дві пожежні машини з бійцями 14-ї команди. Однак потрапити до середини горища пожежним не вдавалося, оскільки всі входи були заварені. Тим часом полум'я починало стрімко поширюватися. Буквально за годину пожежа охопила четверту частину горища Гостиного Двору".
"Від керівництва пожежних вдалося довідатись, що локальні загорання відбувалися одночасно в трьох місцях. Однак пожежні пояснюють це тим, що при їхній спробі проникнути до горища, поширилось повітря, що і призвело до нових загорянь", - зазначив Мельниченко.
На цей час на місці працює слідчо-оперативна група ГУ УМВС в м.Києві та експерти-криміналісти.
"Під час спілкування з різними очевидцями та безпосередньо з активістами вдалось довідатися про наступне... Приблизно о 24 годині деякі з активістів відчули запах горілої деревини. Однак значення цьому ніхто не надавав, оскільки подумали, що це може бути запах від мангала з якогось ресторану поблизу. До того ж на об'єкті постійно проводяться різного роду будівельні роботи, у тому числі зварювальні. Правда, специфічного запаху, характерного для паливно-мастильних матеріалів (які б могли бути використані для підпалу) відчутно не було. Від мешканців сусідніх будинків, які вийшли на пожежу, стало відомо, що вдень (до пожежі) робітники чистили від снігу крівлю Гостинного двору", - написав активіст.
Він розповів про кілька цікавих фактів, які передували цим подіям.
"За кілька днів до події Дмитро Ярич, директор ПАТ "Укрреставрація" (саме це акціонерне товариство проводить будівельні роботи в Гостиному дворі), радив учасникам акції забрати особисті речі, щоб не втратити їх, і покинути приміщення, бо можуть бути великі проблеми. До того ж, пророцькі настрої мали працівники міліції: три дні тому міліціянти натякали на те, що імовірна пожежа, і в такому випадку роботі пожежних заважатимуть заблоковані в'їзди в арки будівлі. Також дивним є той факт, що займання відбулося безпосередньо над тим місцем, де була дислокація активістів", - наголосив активіст.
Мельниченко спрогнозував, подальший розвиток подій навколо проблеми Гостиного двору.
"Мотивуючи аварійним станом будівлі, забудовник вживатиме заходів для виселення ("евакуації") активістів, що тримають оборону Гостинного двору, - це по-перше. По-друге, отримавши відповідні висновки про вже тепер аварійний стан будівлі, забудовник, нібито з мотивів свого громадянського обов'язку, швидкими темпами приступить до реконструкції ГД. При цьому буде абсурдно виглядати будь-яка спроба активістів завадити йому в цьому. Як так, мовляв, це ж з метою зберегти та відновити пам'ятку... У надбудову третього поверху, як того хоче забудовник, знищення частини даху ще і як вписується. Як і не заважає планам створити торгівельний центр на Подолі", - додав він.
Коментарі
26Рядовой украинец уже фактически лишился своего конституционного права на общедоступное качественное образование и медицинское обслуживание, на адекватную социальную поддержку в сложной жизненной ситуации. Теперь у него хотят отобрать возможность свободно передвигаться по собственной стране, поскольку регулярные поездки на скоростных поездах будут не по карману для обычного жителя среднего или малого города (о представителях социально незащищенных слоев населения даже говорить не приходится). К тому же многим жителям провинции после ликвидации пассажирских поездов придется добираться до столицы "на перекладных".
Ну что за бред? Это ведь поезд в курортную зону, как он может быть убыточным??? просто хочется всюду Интерсити пустить, и если раньше доехать до Закарпатья стоило 100 грн, то сейчас до Тернополя дороже будет. Правильно, школы и больницы понемногу закрывают, теперь пусть дома сидят. Врут и не краснеют, осточертели уже и куда жаловаться? Оппозицию эти проблемы не волнуют, коммунисты стараются не допускать такого беспредела, но их что-то не спешит никто поддержать. Оппозиция ведь в своей доли с этого всего заинтересована
Укрзализныця - это такая клоака. Совершенно не понятно, как она расходует инвестиции и на что. Вечно отменяет поезда, закупает Б/у Хюндаи, которые всё время ломаются и это называется покращенням?! Необходимо что-то делать с этой Укрзализницей, иначе в скором времени рядовому украинцу дальше чем на велосипеде никуда не уехать будет!
Блін, який зручний був поїзд! Нехай не брешуть вони. Як людям бути? Тепер пересадки, скрізь пересадки. А це, знову ж таки, час...Розірвали шляхи і все... Це що, щоб люди не могли зібратися на противладні мітинги? Розлучити всіх? Вперед до Камяного Віку...
А вы говорите "Руїну подолано"! Рыги уже ввели свои пен. и мед. реформы для того что бы люди не дотягивали до пенсии и таким образом урезали финансирование соц. сфер, теперь им не угодили пассажирские поезда и они решили ликвидировать рейсы. Их заботит только собственная нажива, а на простых людей им плевать, пускай хоть пешком через всю страну ходят.
І знову покращення, це вже не вперше наша влада доводить те шо працюе на олігархію, замість справжнього покращення життя , вони дожимають людей до крайньої бідності. Вже дійшло до того що рядовий українець не може отримати ні медичну допомогу, ні освіту, тепер ще й пішком будемо ходти.
украина - для людей, как говорится. такой удобный поезд был - всегда пользовалась им. видать, не одна я. власть решила поотмывать немного баблишка - все таки интерсити - больше денег позволит заработать ичновникам.
Да уж, снова "покращення"! А этот "Хундай" кто тянуть будет и откуда? Очевидно же, что поезд будет не с Крюковского завода! И опять возвращаемся к старой схеме и корейским паровозам. Бюджетные, они же народные, деньги расходуются не понятно на что, но с явной целью помочь нажиться и без того не обделенным чиновникам, но с ущербом простым гражданам!
интересно, кто привозит хундай. не порошенко ли? тогда понятно, конечно, почему на крюковские поезда у нас денег нету. директор завода пока не в этой банде, что и янык, и порох.
Хюндаї привіз Боря Колесніков - ще той фрукт з ПР. нажив на Євро-2012 на поїздах а на наші поїзди нащо вкладувати гроші коли можна просто вкрасти
Хоть бы слова меняли. Вот в Крыму отменили поезд потому, что только до Джанкоя ехали. а здесь только до Тернополя... Нас с вами за лохов держат и даже не выбирают выражений. Перекроили под себя всю страну. всю оставшуюся экономику и врут, не краснея
все советское наследие уже распродали - теперь нагло лезут в карманы. а из всех политиков следить за оборотом средств предлагают только комми. что сразу дает понять, кто на самом деле чьи интересы отстаивает.
Тут, я про них читал, про Хюндаи эти. Чтобы они могли развить свою огромную скорость, надо, чтобы железнодорожное полотно этому соответствовало, а Вы сами знаете, как оно соответствует. И непонятно, куда идут средства, полученные железной дорогой, потому что подвижной состав не меняется, а железнодорожные пути все больше приходят в негодность.