вівторок, 16 січня 2024 15:54

Продукція Apple найповільніше втрачає в ціні. Людина купує іРhone за 30 тис. грн і продає через рік за 25 тисяч

Автор: ti.ua
  "Техно Їжак" запустив програму Trade-in - клієнти можуть купити б/в іРhone, з гарантією
"Техно Їжак" запустив програму Trade-in - клієнти можуть купити б/в іРhone, з гарантією

Український бізнес виходить на європейські ринки – щотижня у великих містах відкриваються представництва українських брендів. І робить там революцію: змінює філософію ведення бізнесу, правила, порядки, перетасовує ключових гравців. Найближчими роками український бізнес підкорить і змінить спокійну Європу. Бо звик працювати, розвиватись у складних умовах постійних криз, політичної та економічної нестабільності, пандемій і війн, розповів в інтерв'ю Gazeta.ua Олексій Гулий, засновник мережі магазинів "Техно Їжак".

Український бізнес сильніший за європейських конкурентів?

Без сумніву. Європейські підприємці роками працюють у комфортному середовищі, де все стабільно, зручно, без стресів: курс валют, логістика, економіка, політичний стан. Тому не надто розвиваються, бо середовище не змушує. Найпростіший виклик, як було за часів пандемії коронавірусу – і підприємці закривають бізнеси, зазнають шалених втрат, їх усіма силами рятує держава, донори. Навіть при цьому бізнес часто не виживає. Український же бізнес народжується і живе у постійному стресі, екстремальних умовах, ризиках. Всі виклики не просто переживає, а у складних ситуаціях трансформується, адаптується, розвивається, стає сильнішим і досконалішим. Гляньте, як сильнішають і що сьогодні пропонують українські бренди Монобанк, Розетка, Нова пошта, Comfy, тощо. Вони вже впроваджують ініціативи, яких немає у світі. Тому я переконаний, що український бізнес змінить світ.

Я переконаний, що український бізнес змінить світ

Ваш бренд з'явився у 2011 році. Це був острівець площею 8 кв.м. у Харкові. За 13 років пережив економічні кризи, пандемію, війну. Зараз "Техно Їжак" - це мережа зі 100 торгових точок у 15 містах України, 500 працівників і понад 300 тис. клієнтів. Розкажіть, як все починалося ?

Маркетингом і торгівлею я зацікавився ще у дитинстві. Якось купив жуйку за 6 гривень, а продав за 7. Стало цікаво, як просувати продукцію, рекламувати, завойовувати покупця. Вчився торгівлі, опановував фах маркетолога. Відкрив першу вітрину з мобільними аксесуарами у харківському "Дитячому світі". Потім – другу. Далі відкрив острівець з аксесуарами у "Каравані" - найбільшому ТРЦ Харкова. Об'єднав їх у єдиний бренд.

Чому мережа називається "Техно Їжак"? Бо їжак несе яблука, а ми з друзями вже тоді були фанатами продукції марки Apple. У 2013 році відкрились у Києві, у ТРЦ "SkyMall". Зрозуміли, що тут – більша перспектива, є можливості для впровадження інновацій. Відтоді щороку відкривали все більше магазинів.

Ви працюєте у сегменті ринку, де було і є багато гравців. Як витримуєте конкуренцію?

Мій бізнес – це не власна справа у класичному розумінні, де заробіток стоїть на першому місці. Для мене робота – кайф, я живу процесом, ініціативами, ідеями. У команду набираю таких же фанатів. Спочатку це були близькі друзі, зараз команда – це люди зі спільною ціллю, ідеями і поглядами на життя. Ми всі працюємо заради задоволення, розвитку, самореалізації.

Автор: ti.ua
  Мережа магазинів "Техно Їжак" – це понад 100 роздрібних магазинів острівного формату в кращих ТРЦ країни, 9 шоурумів нового формату та інтернет-маркет ti.ua
Мережа магазинів "Техно Їжак" – це понад 100 роздрібних магазинів острівного формату в кращих ТРЦ країни, 9 шоурумів нового формату та інтернет-маркет ti.ua

Асортимент продукції в мережі "Техно Їжак" змінювався?

Так. Спочатку це були універсальні аксесуари, ігрові приставки PlayStation. Купували їх у імпортерів. Потім я почав їздити у Китай, бачив, що там можна придбати якісні речі дешевше. Зараз мережа "Техно Їжак" пропонує продукцію Apple і аксесуари для неї. Вигадуємо нові пропозиції, ініціативи.

Мережа "Техно Їжак" пропонує продукцію Apple і аксесуари для неї. Вигадуємо нові пропозиції, ініціативи

Наприклад?

У столичному ЦУМі об'єднали наш магазин із кафе "Ponchyk Boy" - маємо проєкт "Айфончик та пончик". У наших магазинах запустили ініціативу "Не купуй новий іРhone, купуй б/в – решту донать на ЗСУ".

Як змінився ваш бізнес від початку повномасштабного вторгнення?

Наша служба безпеки з листопада 2021 року попереджала про можливе повномасштабне вторгнення. Ми склали план "Б" - механізм дій у випадку війни. Проте до останнього не вірили, що вторгнення таки відбудеться. Мені служба безпеки зателефонувала 24 лютого о першій ночі, сказала, що за кілька годин почнеться війна. Я вкотре не повірив. Але вже за кілька годин вся команда виїжджала у місто Умань Черкаської області. Потім переїхали до Львова. Офіс облаштували у підвалі, але не зупинили роботу. Пропонували свою продукцію у ІТ-компанії. Купували і передавали військовим дрони, павербанки. Врятувало те, що всі ми діяли як одна єдина родина, допомагали один одному. Зараз 15 наших колег служать у ЗСУ. Двоє, на жаль, загинули.

Не було думки згорнути бізнес?

У нас була і є спільна мета – бажаний результат. А до великого результату призводить ряд маленьких дій. Ми сконцентрувались на них і конкретних рішеннях, не зважали на складнощі. Хоча часто займались не своєю роботою, наприклад доводилося працювали навіть кур'єрами.

Чому саме продукція Apple? Це досить дорогий бренд.

Apple - якісні і досконалі гаджети. У них кожен елемент, функція, програма чи ярлик продумані до дрібниць, для максимального комфорту і зручності. Варто спробувати покористуватися кожному і люди самі це зрозуміють. Той, хто хоч раз спробував іРhone, вже не погодиться на дешевший варіант. Бо гаджети Apple на сьогодні є кращими.

Поняття "дорого" - відносне. По перше, з нашою ініціативою "Техніка в розстрочку" люди зрозуміли, що іРhone - це не одразу 50 тис. грн, а всього лиш 1 тис. грн. на місяць - цілком доступні гроші для більшості українців. По-друге, продукція Apple найповільніше втрачає в ціні. Людина купує сьогодні іРhone за 30 тис. грн, користується ним рік-півтора і продає за 25 тис. грн. Для порівняння, новий китайський смартфон вартістю 30 тис. грн за півтора року можна продати у кращому випадку за 10 тис. грн.

Із нашою ініціативою "Техніка в розстрочку" люди зрозуміли, що іРhone - це не одразу 50 тис. грн, а всього лиш 1 тис. грн. на місяць

Компанія Apple щороку випускає новий іРhone. Чим нові моделі відрізняються від попередніх?

Принципово – нічим. Трохи краща матриця, камера, більше оперативної чи вбудованої пам'яті. іРhone 12, іРhone 13, іРhone 14, іРhone 15 – це все однаково зручні і досконалі гаджети. Раджу всім спробувати іРhone. Якщо не вистачає грошей на новий, то купити вживаний. Не сподобається – можна здати нам, практично без втрати вартості.

Яким є типовий користувач іРhone?

Це люди, які цінують зручність, технології та красу. У них яскраво виражене почуття естетики, гармонії, досконалості. Вони більше за інших стежать за своїм зовнішнім виглядом, здоров'ям, оточенням. Приділяють більше уваги деталям.

Це брендозалежні люди?

іРhone-залежних людей стає все менше. Люди цінують продукцію Apple вже не за бренд, а за якість, зручність і досконалість. Хоча майбутнє світу і України, зокрема, – це війна брендів. Споживача завойовує той, хто пропонує краще, якісніше, красивіше, досконаліше.

У чому особливість українського бізнесу у процесі завоювання клієнта?

У близькості до споживача. Українським споживачам вже не вдосталь мати просто якісну продукцію відомого бренду. Вони хочуть спілкуватись з бізнесом, бачити, чим він живе, комунікувати у соцмережах, запитувати і отримувати відповіді. Підприємці теж ставляться до клієнтів не як до споживачів, а як до друзів. Так формується контакт, довіра між бізнесом і клієнтами. Багато ТОП-менеджерів великих українських бізнесів – публічні люди, мають сторінки у соцмережах, постійно комунікують з людьми, обговорюють ініціативи, діляться планами, відчувають запити. Я по 8 годин на добу приділяю спілкуванню – з колегами, клієнтами, партнерами.

Автор: ti.ua
  Мережа "Техно Їжак" пропонує продукцію Apple і аксесуари для неї
Мережа "Техно Їжак" пропонує продукцію Apple і аксесуари для неї

Плануєте розширюватись на Європу? Відкривати там представництва.

Такі плани звісно є, але треба робити це дуже обережно. Я поки не знаю прикладів успішного українського рітейл-бізнесу в Європі.

Ви постійно розширюєте напрямки бізнесу. З чим це пов'язано?

Із обставинами і запитами людей. На них треба реагувати швидко. Наприклад, коли національна валюта знецінилася з 8 до 24 гривень за долар, ми ухвалили відповідні рішення, щоб полегшити удар.

У 2020-му під час пандемії закрились всі торговельно-розважальні центри, люди почали більше купувати в інтернет-магазинах. Ми почали розвивати цей напрямок. Під час повномасштабної війни стали популярними відповідні товари – ми відкрили мілітарі-напрям. Пропонуємо старлінки, квадрокоптери, тепловізори, прилади нічного бачення, рації, павербанки, генератори, сонячні зарядні станції.

Зараз у багатьох людей суттєво знизилися доходи, люди не завжди можуть дозволити собі придбати новий іРhone. Тому в мережі "Техно Їжак" запустили програму Trade-in. Клієнти можуть купити б/в іРhone, з гарантією. Або здати свій іРhone та отримати суттєву знижку на купівлю нового.

Під час повномасштабної війни стали популярними відповідні товари – ми відкрили мілітарі-напрям

Як оцінюєте бізнес-середовище України в майбутньому?

Усе залежить від того, наскільки швидко переможемо ворога. Зараз вся надія на ЗСУ. Українці мають допомагати армії усім, чим можуть. Але я відчуваю, що все буде добре. Бізнес стане ще сильнішим і витривалішим, українці – більш згуртованими, країна – цілісною і монолітною. Ера України у світі тільки починається. Бізнес усвідомлює свою кінцеву мету, вже склав перелік необхідних дій і працює над досягненням результату.

Автор: ti.ua
  "Техно Їжак" – майданчик, де зосереджені найактуальніші пропозиції зі світу техніки Apple та ексклюзивні аксесуари, які можна знайти лише тут
"Техно Їжак" – майданчик, де зосереджені найактуальніші пропозиції зі світу техніки Apple та ексклюзивні аксесуари, які можна знайти лише тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З'явились перші зображення прототипа iPhone 16. Як зміниться дизайн

Довідка про компанію

Мережа магазинів "Техно Їжак" – це понад 100 роздрібних магазинів острівного формату в кращих ТРЦ країни, 9 шоурумів нового формату та інтернет-маркет ti.ua.

"Техно Їжак" – майданчик, де зосереджені найактуальніші пропозиції зі світу техніки Apple та ексклюзивні аксесуари, які можна знайти лише тут. Це бізнес про емоцію, спілкування та сервіс.

Компанія спеціалізується на продажі техніки найвідоміших брендів, але цінує їх за якість, а не модні тенденції. Особливу увагу приділяє Apple. На поличках інтернет-магазину можна знайти як найновіші трендові моделі, так і класичні б/в привезені зі США та Європи, що дозволяє планувати свій бюджет.

Окрім того, "Техно Їжак" є власником власних брендів, зокрема аксесуарів до iPhone: чохлів Pump, захисного скла +NEU Chatel та Lume.

Покупку можна оформити на сайті www.ti.ua або відвідати одну з понад 100 торговельних точок мережі "Техно Їжак" у 15 містах України.

Зараз ви читаєте новину «Продукція Apple найповільніше втрачає в ціні. Людина купує іРhone за 30 тис. грн і продає через рік за 25 тисяч». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути