
Розвиток зв'язків і зняття економічних бар'єрів у відносинах з Європейським союзом можуть стати основою для покращення економічної ситуації в Україні лише в декількох аспектах.
Таку думку висловив директор Інституту політичного аналізу і міжнародних досліджень Сергій Толстов в ефірі "Ера FM".
"Якщо говорити про той же Китай, то там на спільних підприємствах з іноземним капіталом продуктивність праці в сім разів вища, ніж на державних підприємствах. А на приватних підприємствах в чотири рази вища, ніж на державних. Доступ до технологій у випадках приходу інвестиційного виробничого капіталу дає певний позитивний ефект", - сказав він.
За його словами, Україна навряд чи може розраховувати на модернізацію тільки в результаті створення зони вільної торгівлі з ЄС.
"Як правило, іноземний капітал приходить тільки в торгівлю, в банки, іноді у виробництво продукції з низьким ступенем переробки - цементна промисловість, виробництво кондитерських виробів, тютюнове виробництво - або купують досить добре технологічно оснащені підприємства типу "Криворіжсталі", - зазначив Толстов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російське і українське підприємства домовилися разом виготовляти двигуни для Ан-70
"Тому розраховувати, що зона вільної торгівлі з Євросоюзом дасть нам шанс для економічної модернізації можна лише в тому сенсі, що західний капітал буде більш активно боротися з українською корупцією, будуть домагатися більш прозорих відносин в економіці. Але при цьому космічна промисловість, значна частина машинобудування - все це піде на металобрухт, оскільки в Європі все це є. Звісно, країни ЄС будуть лобіювати "Аеробус", Америка буде лобіювати "Боїнг", - додав експерт.
Коментарі
8В ближайшие 20 лет будет только развал - а потом может и научаться работать - но главный удар по проышленности, которая отсталая, во всех отношениях ...
Зате український робітник матиме змогу отримувати за рабську працю на металургійному заводі або шахті - більше ніж 200-300 євро. І українські автолюбителі зможуть за одні і ті ж гроші придбати пристойну Шкоду, а не Чері, зліплену з бочок для мастил. І за одні і ті ж гроші їздити на сучасних поїздах, а не на металоломі. Та ін.
Ми вже все розкурочили ще до приходу інвесторів.
Український що? У нас є машбуд?
Убей себя о ствол смэрэки , павиан запукрянский.
"Южмаш","Турбоатом",им.Малышева(Ха рьков)."Мотр-Сич","Лугансктеплово
Ну Луганськтепловоз - кацапи добили як і ЗАЛК, Малишев тільки і ожив тому що при Ющенку, америкоси дали контракт на переозброєння іракської армії. Як і Антонову. Південмаш, який йому конкурент якщо в ЄС немає свого ракетоносія? А розробка Веги, з південмашівським розгінним блоком. Тому убий себе об берьозу мордва, разом з цим професорм.
Ну. уж очень не нравится модеру, что работают маш.заводы, если один из перечисленных выше заводов - в 4-х остановках, от моего дома, и он работает. набирает рабочих-станочников, платит им зарплату, выдёргивает с пенсии дедушек-конструкторов. Вот, если бы завод сгорел, а в пепелище ударил метеорит - тогда бы модер вместе с свыдомыми ассенизаторами взвыли от восторга. Конечно, для автохтонного галицая самая большая радость - пожар в соседском доме, а если там лад и порядок ,то это повод для злобного скрипения гнилыми зубами.