Щоб мати гарні стосунки з колегами і керівництвом, завжди потрібно аналізувати свої вчинки. Крім того, впевнено себе поводити.
Тому експерти не радять використовувати під час роботи слово "вибачте". Його можна замінити іншими, більш впевненими висловами, пише Work.ua.
"Я дійсно був не правий"
Помилки - неминуча складова професійного досвіду. Їх роблять всі. Щоправда важливо вміти визнавати власні прорахунки. Якщо з вашої вини щось трапилося, скажіть, що були не правий.
"Що я можу зробити, щоб все виправити?"
Якщо надія виправити ситуацію є, запитайте у керівництва, що ви можете зробити для цього. Таким чином ви покажете, що усвідомили масштаб проблеми і не готові опускати руки. Крім того, співробітників, які просять поради у інших, сприймають як більш компетентних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яких тем потрібно уникати на співбесіді
"Більше такого не станеться"
Якщо ви дійсно жалкуєте про те, що зробили, маєте зробити все, щоб подібного більше не сталося. Скажіть колегам про це. Крім того, конкретизуйте, що саме ви зробите, щоб ситуація не повторилася.
Працівники найчастіше задумуються над зміною роботи, коли відчувають перевтому.
Коментарі