
В окупованій частині Луганської області продовжує працювати місія ОБСЄ.
В окупованому Донецьку діяльність місії блокують бойовики, ідеться у відповіді пресслужби ОБСЄ на запит телеканалу "Дом".
"У зв'язку з протестом навпроти готелю, де в непідконтрольному уряду Донецьку проживають члени місії, СММ немає можливості відправити з нього патрулі для виконання доручених їй завдань. Патрулювання в непідконтрольних уряду районах у Луганській області триває згідно з мандатом місії", - ідеться в повідомленні.
ОБСЄ закликає сторони усунути перешкоди свободі пересування спостерігачів місії.
СММ ОБСЄ в Україні встановлює факти та інформує про них.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Горлівці бойовики заблокували спостерігачів ОБСЄ
"Місія не дає оцінок. Усі відповідні спостереження додають у звіти СММ, доступні широкому загалу на сайті ОБСЄ", - наголосили в пресслужбі.
Спеціальна моніторингова місія ОБСЄ зупинила роботу на Донбасі після "протестів" біля її штаб-квартири в окупованому Донецьку. 16 жовтня в Донецьку біля готелю Park Inn, де розташовується штаб-квартира ОБСЄ, прокремлівські "протестувальники" заблокували міжнародних спостерігачів.
Коментарі
Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.
Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.
Погоджуюсь з тим, що в Києві і взагалі в містах України, трамвай не ремонтується і не розвивається, адже це є частина технологій знищення цього виду транспорту, бо він є небажаним конкурентом для корпорації "Богдан".
Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.
З приводу негативного відношення до вітчизняної компанії "Татра-Юг", так це у неї, напевно, спадкове від всім відомого тезки Павлика Морозова, який зрадив….