




??Двомісне міні-авто, мотобрику "Ласка" розробили в Україні, на заводі "Аріан" у Фастові Київської області. Мотобрика - це двомісний візок.
Транспортний засіб має трикутну раму. Спереду закріпили мотоблок. Це двигун моторолера об'ємом 0,25 л. На 100 км шляху споживає 3,8 л бензину. Задня підвіска тримається на трьох колесах. Два колеса — з боку пасажира, одне — з боку водія. Корпус - із вуглецевого пластику та оргскла. Важить 280 кг. Розробник Едуард Рудик розповів gazeta.ua про свою розробку:
"Ми запозичили принципи конструкції радянського колясочного мотоцикла М-62. Він стійкий на дорозі. Наша "Ласка" теж добре тримається. Ми її вже випробували на дорозі. Скоро зробимо із мотобрики гібрид: ззаду поставимо мотор-колеса. Тоді це буде повноцінний український автомобіль із гібридною тягою", - повідомив Едуард Рудик.
Якщо завод почне серійне виробництво, мотобрика "Ласка" орієнтовно коштуватиме 17 тис. грн. Міні-авто із гібридною тягою — 40 тисяч. Мотор-колеса постачають із Китаю. Комплект коштує $1200.
Мотоколяски в Україні розробляють із 1983 року. Це вже 17-та розробка Едуарда Рудика.
Коментарі
71Почему бы не сделать Багги, который ГАИ разрешить производить на продажу? Попробовать несколько разных моторов, или комплектовать мотором по желанию покупателя? У Э. Рудыка тенденция делать открытые машинки. Но они должны быть социально адаптироваными - не хуже Таврии, а если кузов открытый, то компенсировать это более стильным кроссовым дизайном, плюс джиповая проходимость (езда по бровкам, пляжкам). Мощность и комфорт зависят от кошелька заказчика.
Даже для Фастова это слишком экстравагантно. ФИАТ-126 - это самый минимум как ниша в нашей жизни. Легче купить б/у "Таврию". Конструкции Э. Рудыка подходят для гольф-клубов. пансионатов (электро). Даже "Ока" не прижилась. Над производством нависает тень Васадзе, который сделает его либо невыгодным, либо невозможным по другим причинам.