четвер, 07 лютого 2013 10:54

Потужний двигун, м'яка підвіска легко "ковтає" нерівності: Тест-драйв Ssang Yong Corando
12

Тест-драйв Ssang Yong Corando
Фото: Фото: Володимир Мукан
Тест-драйв Ssang Yong Corando
Тест-драйв Ssang Yong Corando
Тест-драйв Ssang Yong Corando
Тест-драйв Ssang Yong Corando

Корейський кросовер Ssang Yong Corando в Україні продають із 2011 року.

Щоб скласти враження про одну з найпопулярніших моделей Ssang Yong , ми взяли її на тест-драйв у автосалоні "АІС автодім Столиця" на столичному провулку. Балтійському.

Наразі продаються кросовери із переднім і повним приводом, бензиновим двигуном і дизельним, механічною і автоматичною коробкою передач. Ми обираємо версію із 2-літровим дизелем і 6-ступеневою "механікою" у комплектації STD-1. Коштує таке авто 211,9 тис. грн.

Знайомство

Продавець Віктор Мокін підводить до автомобіля червоного кольору. Зовні Corando не має нічого спільного із попередніми моделями Ssang Yong. Ребра жорсткості капоту машини плавно переходять у форму фар. Всю нижню лицеву частину займає масивний бампер. На ньому встановлено чотирикутні протитуманники. Всі крила дутої форми. На дзеркалах заднього вигляду є повторювачі поворотів, на даху - дуги для кріплення багажника. На відміну від інших моделей Ssang Yong, Corando має несучий кузов, а не рамний.

Оглядаємо салон і багажник

Всередині машина має триспицеве кермо, воно регулюються за висотою. Підкермові перемикачі трохи перевантажені кнопками. Зручно розташований важіль круїз-контролю. На підлокітнику водійських дверей - шість кнопок і невеликий джойстик керування дзеркалами. Підлокітник між передніми сидіннями та всіх чотирьох дверей, важіль коробки передач і кермо обтягнуті шкірою. На задніх сидіннях просторо, на підлозі немає тунелю. Це створює більше місця для ніг задніх пасажирів.

Рушаємо

Машина стартує плавно, педаль газу дуже чутлива. Зчеплення можна різко відпускати - ривків під час перемикання передач не відчувається. Хід передач - короткий.

"Коробка передач у Corando - це ліцензована копія 6-ступеневої коробки Mersedes Benz, - каже Мокін. - Цей автомобіль доволі економний, він споживає скільки ж пального, стільки й легковик - 7-10 літрів у змішаному циклі. На трасі машина витрачає 6,5 літрів дизпалива, у місті - 10".

Перемикаюся на четверту - на спідометрі 70 км/год, трохи гальмую і наїжджаю на лежачого поліцейського - машина ледь погойдується. Звуку підвіски не чутно. Вона м'якша, ніж у  Hyundai Tucson.

Прискорюється автомобіль швидко, дає фору Skoda Oktavia 1,6 та Hyndai Akcent 1,4. На різких поворотах авто не кренить. Ним легко виїхати на бордюр, щоб оминути пробку, адже кліренс кросовера 18 сантиметрів. Завдяки широким 16-дюймовим колесам не всі дрібні ями та рови на Проспекті Перемоги відчуваються в салоні.

Далі випробування новинки продовжуємо на бездоріжжі неподалік села Дмитрівки, на захід від Києва.

Розганяюся до швидкості 40 км/год. М'яка підвіска легко "ковтає" нерівності. У салоні трохи відчувається вібрація в, однак різких поштовхів немає. Двигун працює трохи гучніше, на тахометрі - понад 7500 обертів. Шумоізоляція цієї моделі значно краща, ніж у SsangYong Actyon. Розганяється повільніше, ніж у місті. Рамні Ssang Yong більш пристосовані до бездоріжжя, ними можна виїхати на гору із більшим кутом, у них більший кліренс.

"На глибоких ямах намагайтеся обережніше, скидайте швидкість, щоб не пошкодити нижню частину бампера", - каже Мокін.

При заїзді на пагорби передні колеса машини трохи пробуксовують, потім авто впевненіше вибирається на гору.

"Ця машина на відміну від попередніх моделей SsangYong має головний передній привід, а не задній. Це робить машину більш безпечною узимку, ймовірність заносів зменшується", - каже продавець.

Виїжджаю на інший пагорб, під час виїзду переходжу із третьої передачі на другу. Під час перемикання авто не скочується з гори. Спрацьовує система старту на пагорбі.

Розганяюся по бездоріжжі до 80 км/год - й різко тисну на гальма. Машину трохи заносить, спрацьовує ABS. Чомусь вмикається аварійна сигналізація.

"Машина автоматично її вмикає під час різкого гальмування. Це привертає увагу водіїв, що їдуть позаду", - каже Мокін.

Найдешевша передньопривідна версія Corando коштує 169 тис. грн. Вона обладнана 149-сильним бензиновим двигуном. У машині встановлено - 4 електричні склопідйомники, кондиціонер, електрорегулювання дзеркал, бортовий комп'ютер, круіз-контроль, протитуманні фари, шкіряна оббивка керма та важеля коробки передач, сигналізація.

Переваги

- Просторий салон.

- Потужний і економічний двигун.

- Привабливий вигляд.

- Якщо скласти спинки заднього сидіння, із дном багажника утворюється рівна підлога.

Недоліки

- Пластиковий захист картера двигуна.

- Штатна сигналізація автомобіля одностороння.

- У списку опцій немає шкіряної оббивки сидінь.

Зараз ви читаєте новину «Потужний двигун, м'яка підвіска легко "ковтає" нерівності: Тест-драйв Ssang Yong Corando». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі