середа, 13 травня 2020 11:36

Як і чим обладнано нові "швидкі" в Україні
8

Як переобладнують авто, створюючи "швидкі"
Фото: Група PSA
Як переобладнують авто, створюючи "швидкі"
Як переобладнують авто, створюючи "швидкі"
Як переобладнують авто, створюючи "швидкі"
Як переобладнують авто, створюючи "швидкі"

Наприкінці квітня PSA Group і виробник автомобілів швидкої допомоги ТОВ "Автоспецпром" запропонували українським медзакладам безкоштовне техобслуговування й ремонт машин екстреної медичної допомоги марок Citroёn і Peugeot.

Citroёn і Peugeot становлять більшість "швидких" у країні. Тому така ініціатива стала істотною підмогою для медиків, повідомили на Auto24.

Процес переобладнання базового автомобіля на "швидку" починається з теплоізоляції салону і прокладання комунікацій. Оскільки відсутність живлення означає те, що медики просто не зможуть скористатися частиною обладнання, встановленого на "швидкій".

"Звичайно, ми підбираємо найкраще за своїми характеристиками обладнання. І зокрема, одним із критеріїв є можливість автономної роботи. Наприклад, для реанімобілів ми підібрали апарат штучної вентиляції легенів одного з кращих європейських виробників – Siare. Він підходить і для дорослих, і для дітей, і навіть для немовлят. До того ж може працювати від акумулятора до 6 годин. Водночас є прилади, в яких просто немає режиму автономної роботи", – розповідає заступник директора ТОВ "Автоспецпром" Кирило Коморкін.

Вимоги до безпеки автомобіля швидкої медичної допомоги враховують також питання електромагнітної сумісності.

"У "швидких" дуже багато електроніки – від радіостанцій до монітора пацієнта. І електромагнітне випромінювання одного приладу може впливати на інші. Щоб вони могли працювати одночасно і без збоїв, потрібно дотриматися ряду вимог ДСТУ 7032 та європейських директив. Наприклад, EN 60601-1 і EN 60601-2", – розповів Кирило Коморкін.

Також важливою умовою комфортної роботи медпрацівників є забезпечення тепло- і шумоізоляції.

Наступний етап переобладнання – встановлення основи салону зі склопластикових стін, де розмістять медичне обладнання. На сьогодні "Автоспецпром" – єдине підприємство в Україні, яке встановлює у "швидкі" інтер'єр такого рівня. Стіни, як і багато інших комплектуючих, виробляються в Україні. Склопластик, з якого створено салон українських "швидких", – це композиційний конструкційний матеріал із високою міцністю і невеликою щільністю. Він стійкий до хімічних, атмосферних і інших зовнішніх впливів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Наскільки зменшилося виробництво машин цієї весни

"В Європі переходять на склопластик, тому що він стійкий взагалі до будь-яких засобів дезінфекції. Це особливо важливо зараз, коли "швидкі" можуть використовуватися для перевезення хворих на коронавірус. І в цьому контексті також потрібно сказати, що салон спроєктовано так, щоб забезпечити доступ до всіх місць, де необхідно проводити дезінфекцію. Друга перевага цього матеріалу – це його питома міцність, яка вище, ніж у сталі. Але при цьому матеріал має значно меншу вагу. Крім того, у нього одні з найвищих показників стійкості за вібраційних і ударних навантажень", – додає Кирило Коморкін.

Після встановлення основи інтер'єру монтують медичну техніку та обладнання. Комплектація залежить від типу "швидкої" - А, В чи С. Найменше медобладнання - у типі А, а тип С - це вже реанімобіль, у яких навіть встановлюють апарати штучної вентиляції легень.

Стандартний перелік приладів, які встановлюють у "швидких", налічує близько 50 позицій. Це як обладнання для перенесення пацієнта, так і техніка, що дає змогу здійснити різні медичні маніпуляції, ін'єкції, деякі діагностичні процедури, наприклад зняти кардіограму. Окрім цього, встановлюють дефібрилятори та допоміжне устаткування.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Запорізький завод випустив три популярні моделі Opel

Усі відповідні прилади акуратно добирають через необхідність дотримуватися безлічі вимог.

"До більшості обладнання є, наприклад, вимога про можливість його перенесення. Причому однією людиною, тому максимальна маса одного приладу не може перевищувати 25 кг. Звичайно ж, усе повинно бути сертифіковане Міністерством охорони здоров'я і дозволено до застосування в транспортних засобах під час руху. І також є дуже жорсткі вимоги до кріплень, тому що вони повинні витримувати навантаження під час прискорення машини, різких поворотів тощо", – пояснює Кирило Коморкін.

Другий найбільший автовиробник в Європі PSA Group і провідний український виробник автомобілів швидкої допомоги ТОВ "Автоспецпром" допоможуть МОЗ та регіональним медзакладам у ремонті "швидких" Peugeot і Citroеn.

Рішення ухвалили, оскільки авто PSA Group, переобладнані ТОВ "Автоспецпром", становлять більшість "швидких" в Україні, повідомило Представництво Групи PSA.

Зараз ви читаєте новину «Як і чим обладнано нові "швидкі" в Україні». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути