четвер, 30 березня 2017 22:52

Авто зі Сходу: що зашифровано в 11 емблемах японських марок
11

Японські автомобілі мають добру славу у всьому світі. Їх люблять за надійність, високу якість і співзалежність за ціною.

Окрім цього, у країні Сонця, що сходить, зосереджена велика кількість автокомпаній. Один із найвідоміших автомобільних брендів - Toyota - протягом кількох років посідає перше місце в світі за кількістю продаваних машин.

Gazeta.ua пропонує добірку історій автологотипів японських авто.

Acura

 

Підрозділ Honda існує з 1986 року. Логотипом Acura є стилізована буква "А" і своїм виглядом нагадує кронциркуль. Цей прилад використовують для вимірювання відстаней та у кресленнях.

На латині склад Acu означає акуратність, надійність і точність. Емблема має наголошувати на технічній досконалості автомобілів Acura.

Honda

 

Компанію Honda Motor Company створили 1948 року. Спочатку вона виробляла мотоцикли. Перший автомобіль Honda побачив світ 1963 року (Honda S500).

Перша емблема компанія мала вигляд крил богині Ніки, яка уособлювала перемогу і тріумф. "Божественне" лого з'явилось 1947-го.

Після 1990-х логотипом марки стала перша літера прізвища творця компанії, а також гонщика та інженера Соїтіро Хонди.

Infiniti

 

Підрозділ Nissan Motor заснували 1989 року. Слово infiniti означає нескінченність. Емблема марки - символ дороги, що не має кінця. Цей символ має приховане значення безкінечного шляху до досконалості в усьому.

Lexus

 

Автомобілі Lexus почала випускати 1989 року корпорація Toyota Motor. Овал у логотипі має форму геральдичного щита. У нього вписали стилізовану першу літеру назви марки "L". Такий варіант лого символізує розкіш, стверджує автовиробник.

Suzuki

 

Компанія "народилась" 1909 року. На емблемі зобразили головну літеру назви - "S" - на честь засновника японської компанії Мічіо Судзукі.

Isuzu

 

Марка з'явилась 1919 року. Назва походить від однієї з японських річок Isuzu. Логотип являє стилізовану букву "I" в овалі або напис всього слова.

Mazda

 

Історія торгової марки Mazda бере початок 1920 року. Тоді заснували фірму Toyo Cork Коgуо - вона виробляла будівельні матеріали з коркового дерева.

1984 року Toyo Kogyo офіційно прийняла назву Mazda. Назвали на честь бога мудрості Ахура Мазді. Також назва співзвучна з ім'ям засновника концерну - Дзудзіро Мацуда.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Марафет" по-сільському: колгоспний тюнінг "Волги"

1936 року створили перший логотип у вигляді букви "М" з хвилястих ліній. Відтоді його змінювали 5 разів.

Передостанній варіант емблеми, який діяв в 1994-1997 роках, зобразили як символ крила, сонця і кола світла. Сучасний логотип Mazda затвердили 1997 року. Емблему називають "совою" - стилізована літера "М" виглядає як голова сови. Деякі також називають її "тюльпаном".

Mitsubishi

 

Цю компанію заснували 1873 року. Спочатку вона була суднобудівна, тому її логотип як 3 ромби означав корабельний гвинт.

Насправді, назва компанії складається з двох слів mitsu - "три", і hishi - "водяний каштан". У перекладі слово означає "три діаманти". Логотип компанії поєднує в собі герби її засновників сім'ї Івасакі і роду Тоса.

Nissan

 

Емблема Nissan з 1934 року мала вигляд напису назви компанії у синьому прямокутнику на червоному тлі. Це символізувало сонце, що сходить, а синій прямокутник - небо.

Сама назва утворилась від злиття двох компаній "Тобата Імон" і "Ніхон Санг". У результаті вийшла назва: Ni від "Ніхон" - Японія і ssan - промисловість.

Subaru

 

На емблемі цієї марки зобразили 6 зірок. Це означає сузір'я Тільця - символ компанії. У перекладі слово "subaru" звучить, як "те, що вказує шлях" або "ті, що збираються разом".

Окрім цього, є й інше пояснення: 5 маленьких зірок означають 5 компаній, що входять до складу Fuji Heavy Industries, а шоста - сама Subaru.

Toyota

 

Одна із найпопулярніших у світі марок "народилась" 1935 року. Торговою маркою стало прізвище творця компанії - Киічиро Тойода.

Фірмовий знак автовиробника має вигляд великого овалу і двох переплетених менших овалів всередині.

З одного блоку, лого символізує ткацьку петлю, бо на початку створення компанія випускала саме ткацькі пристрої, - це шана минулому.

З іншого боку, великий овал символізує можливості для втілення бажань у життя, а переплетені менші овали утворюють букву "Т". Це не лише на честь назви марки, а й наголошує єдність покупця й виробника.

Зараз ви читаєте новину «Авто зі Сходу: що зашифровано в 11 емблемах японських марок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі